ДИСКУСІЙНА ПАНЕЛЬ “ДУАЛЬНА ОСВІТА ОЧИМА ЛІДЕРІВ АГРАРНОЇ ОСВІТИ”

20 травня в межах Зльоту студентських лідерів аграрної освіти відбулася дискусійна панель «Дуальна освіта очима лідерів аграрної освіти».
Підготовка високваліфікованого випускника – найперше завдання кожного закладу вищої освіти. Дуальна форма навчання – один із прогресивних шляхів підготовки саме таких фахівців. Варто зазначити, що ця форма навчання позитивно зарекомендувала себе у таких країнах, як Німеччина, Канада, Австрія та Швейцарія. Під час дискусійної панелі представники закладів вищої освіти, провідних підприємств АПК та студенти, які вже мають досвід дуального навчання обговорювали актуальні аспекти цього питання.
Дуальне навчання – не можливе без продуктивної співпраці освіти і бізнесу, тому бачення роботодавців – є надзвичайно важливим. Під час заходу власним досвідом впровадження дуального навчання на підприємствах, ділилися представники бізнесу:

Азєєва Олена Сергіївна – керівник відділу професійного навчання Департаменту управління персоналом агроіндустріального холдингу МХП;
Пархоменко Дарія Дмитрівна – заступник директора з персоналу ТОВ НВП «Глобинський свинокомплекс»;
Решетило Олександр Юрійович – інженер з точного землеробства СТОВ Дружба Нова, агрохолдинг Кернел.
Організація дуального навчання – серйозне завдання для ЗВО. Про особливості впровадження пілотного проєкту дуального навчання у Сумському НАУ у своїй доповіді «Дуальна освіта – алгоритм підготовки якісного випускника» говорила директор Центру підвищення кваліфікації, перепідготовки, удосконалення керівних працівників і спеціалістів Тодерюк Ірина Валеріївна.

Також, важливо відзначити змістовні виступи представників структурних підрозділів університету та студентів-учасників проєкту дуального навчання:

«Дуальна форма здобуття освіти у ВСП Глухівському агротехнічному фаховому коледжі Сумського НАУ», доповідачі: Гладушка Олександр Федорович – методист Глухівського агротехнічого фахового коледжу Сумського НАУ та студент Рубан Олександр;
«Досвід впровадження дуального навчання на біолого-технологічному факультеті», доповідачі: Рубцов Ігор Олександрович – к.с.г.н., доцент кафедри розведення та селекції тварин і водних біоресурсів та студентка Каранюк Ірина Сергіївна.
«Досвід впровадження дуального навчання на факультеті харчових технологій», доповідачі: Маренкова Тетяна Іванівна – старший викладач кафедри технології харчування та студентка Барабанова Любов Павлівна.
«Досвід впровадження дуального навчання на факультеті ветеринарної медицини», доповідачі: Гребеник Наталія Петрівна – к.в.н., доцента кафедри акушерства та хірургії та студентка Ключкова Єлизавета Володимирівна.
«Досвід впровадження дуального навчання на факультеті агротехнологій та природокористування», доповідачі: Оничко Віктор Іванович – к.с/г.н., доцент, завідувач кафедри селекції та насінництва та студент Сімак Роман.
«Досвід впровадження дуального навчання на інженерно-технологічному факультеті», доповідач: Горовий Михайло Володимирович – старший викладач кафедри тракторів, сільськогосподарських машин та транспортних технологій.
Загалом дискусійна панель організована Центром підвищення кваліфікації, перепідготовки, удосконалення керівних працівників і спеціалістів Сумського НАУ відбулася на належному рівні. Широкий діапазон запрошених спікерів та їх лаконічні, структуровані доповіді сприяли якісному інформаційному наповненню заходу. На завершення ведуча дискусійної панелі Глуходід Ганна Юріївна – побажала всім присутнім: успіхів, невичерпної життєвої енергії та наснаги для нових звершень!
Маємо надію, що озвучені і продемонстровані напрацювання, досвід та персональні бачення, яким ділилися спікери, виявляться корисними і у подальшому, стануть у нагоді під час організації дуального навчання на базах закладів вищої освіти.